رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ۹۴ نفر در مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف با هم رقابت کردند.

حجت‌الاسلام رضا نوروزی رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات قرآن کریم، ۹۷۴ نفر شرکت کردند که از این تعداد، ۹۴ نفر به مراحل استانی راه یافتند.

وی افزود: از این تعداد ۴۲ نفر خانم و بقیه آقا هستند که طی دو روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این مسئول تاکید کرد: مسابقات امسال در رشته‌های اذان، دعا خوانی، روخوانی، قرائت و ترتیل و حفظ جزء‌های پنج، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ قرآن کریم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نوروزی گفت: اختتامیه چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف استان قزوین هم‌زمان با پایان رقابت بخش برادران در سالن احسان ماندگار اداره اوقاف شهرستان قزوین برگزار و نفرات راه یافته به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه علاوه بر داوران بومی، از استان‌های دیگر همچون البرز و زنجان و تهران هم برای قضاوت این دوره دعوت شده‌اند، اضافه کرد: در هر رشته نفرات اول تا سوم برای مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه تمامی استان‌ها باید مرحله شهرستانی را برگزار کنند هنوز تاریخی برای مرحله کشوری اعلام نشده است و در صورت تعیین اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار